Friday, June 20, 2008

ILMU MEMANGGIL SESORANG DARIPADA JAUH

Assalamualaikum dan salamsejahtera,

Untuk pengetahuan saya banyak menerima banyak email atau panggilan telefon dimana bagaimana ingin memanggil isteri, tunang atau pun kekasih kepangkuan. Untuk pengetahuan semua saya ini bukan jenis orang pandai bercakap sangat dan kadang-kadang sms tidak mampu yang hantar dengan begitu banyak oleh itu dengan ilmu ini saya harap boleh menjawab beberapa individu dimana saya tidak mampu jawab melalui sms.

Secara ringkas ilmu ini perlu dilakukan beberapa perkara iaitu puasa jika berkemampuan solat sunat tahajut, sunah hajat dan sunat hajad jika mampu jika tidak mampu bacalah ayat yang saya berikat selepas apa-apa solat fardu dan perlu dibaca secara berterusan bukan sekali baca sahaja.

Kesannya orang yang dimaksudkan itu akan merasakan sesuatu kehilangan seperti semasa anda perjalan lupa bawa sesuatu yang penting. Lama kelamaan orang yang dimaksudkan itu akan sedar sesuatu yang hilang dan insyallah akan kembali kepada anda.

1 comment:

Riduan said...

Macam mana nak buat bayaran? kalau saya ingin kan ini saja? atau awak ade pakej?