Thursday, June 19, 2008

ILMU KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Daripada kajian dan maklum balas daripada e-mail saya dapati daripada 1,700 daripada laman web ini 100 lelaki respon alat lelaki mempunyai masalah seperti tidak puas semasa melakukan hubungan kelamin, air mani cepat keluar, isteri cari lain kerana tidak puas dan lain-lain lagi.

Disini saya mempunyai sebuah ilmu yang boleh membantu masalah saudara-saudara sekelian. Ilmu ini saya panggil Ilmu kebahagian rumah Tangga. Ilmu ini boleh membantu saudara-saudara sekian yang menghadapi seperti yang diatas. Sesiapa yang mengamal ilmu ini semasa melakukan kelamin kedua-dua pihak akan berpuas hati dan terutama kepada isteri-isteri akan teringat-ingat aksi semasa berasmara dan sekali gus membolehkan si isteri tidak akan cari yang lain kerana puas.

Pada zaman sekarang ini 1 daripada 10 lelaki suka melakukan onani oleh kerana kerap melakukan maka apabila melakukan hubungan kelamin kita sering cepat keluar air mani sedangkan si isteri masih belum mencapai klimax lagi akan tetapi ilmu ini tidak sesuai dipakai oleh individu-individu yang mengalami penyakit andropose atau mandul. Ilmu ini sekadar membantu sahaja tidak lebih daripada itu.

No comments: